Don't Stop Believing

Don't Stop Believing

уторак, 30. децембар 2014.

week 9 & 10

Pozdrav svima. Iza mene su dve veoma zanimljive nedelje koje cu pokusati da vam docaram kroz par recenica i nesto slika. Proslava Bozica u Americi dosta se razlikuje od toga kako mi to radimo u Srbiji, U Americi ima mnogo razlicitih kultura i tradicija tako da se proslava razlikuje od porodice do porodice. Grad je potpuno okicen i ljudi obozavaju da dekorisu dvorista sa sijalicama. Takodje su vrlo popularne i Bozicne pesme kao i razne price koje se najcesce pevaju/prepricavaju deci. Obicaj je da se kupuju pokloni i stavljaju ispod jelke za sve clanove porodice i oni se najcesce otvaraju posle dorucka. Na taj dan obicno su clanovi porodice ceo dan zajedno.














Oko praznika ima dosta desavanja po gradu. Ja sam bila na na fenomenalnom koncertu Straight no Chaser. VIDEO mozete pogledati ovde:   STRAIGHT NO CHASER VIDEO



Konacno sam obisla i najvecu atrakciju Seattle-a Space Needle. Tekst o  tome pisala sam  u nekom od predhodnih blogova tako da ga necu ponavljati u ovom postu. Uzivajte u slikama.











S obzirom da me moji prijatelji iz Seattle svaki put kada me voze kuci obaveste da zivim pored gorba gde je sahranjen Bruce Lee, konacno sam otisla i to da obidjem! :)







Evo i par slicica iz Seattle Sience Museum-a.















Нема коментара:

Постави коментар