Don't Stop Believing

Don't Stop Believing

петак, 13. март 2015.

Vancouver Canada

Hello my friends, I'm sorry for this very very late post. As I promised I'm posting some informations about my experience in Vancouver.I have been there twice and I must say both of  the experiences was just unique and incredible. We arrived on Saturday afternoon and of course first stop was Serbian restoraunt. We enjoyed in characteristic Serbian food such as burek and cevapi and after that we went to explore the city. First of all I want to say that streets are narrow and i felt like I'm in Europe. There's also a lot of Asian people so in one moment I wonder ' omg this is not Canada, I'm in China ' . :) anyways this was one of the most amazing trips in my life full of gorgeous nature,activities and great company. Places like Vancouver always remind me to enjoy in the little, single things like fresh air and amazing view. I want to say just few words about places we explored that weekend, and then I'll let you enjoy in my photos.
Stanley parkVancouver's first, largest, and most beloved urban park. Stanley Park  is a magnificent green oasis in the midst of the heavily built urban landscape of Vancouver. Explore the 400-hectare natural West Coast rainforest and enjoy scenic views of water, mountains, sky, and majestic trees along Stanley Park's famous Seawall. Discover kilometres of trails, beautiful beaches, local wildlife, great eats, natural, cultural and historical landmarks, along with many other adventures. 
Capilano suspension bridge is one of the most popular tourist attractions. There are 7 suspension bridges offering views 100 feet above the forest floor. And if you are looking for something extreme my suggestion is cliff walk! 
Downtown of Vancouver centairly has an international atmosphere . Robson street is one of the most popular streets in downtown. And if you want to do some shopping this is my suggestion.
Enjoy the photos, new post about my travel series is coming soon! :)

Cao svima! Izvinjavam se na kasnjenju! Kao sto sam I obecala podelicu svoje iskustvo o vancouveru u ovom postu. Vancouver Sam posetila dva puta I oba iskustva su bila jedinstvena I neverovatna. Stigli smo u subotu po podne i prvo mesto koje smo posetili bio je naravno srpski restoran. Uzivali smo u bureku i cevapima a posle toga smo krenuli sa obilazenjem grada. Prva stvar koji sam zapazila je da su ulice uske sto me jako podseca na evropu. Takodje ima jako puno azijata, pa sam se u jednom momentu zapitala da li sam ja u Kanadi ili u Kini :) Svakako, ovo je jedno od najboljih putovanja u mom zivotu ispunjeno sa puno aktivnosti, uzivanjem u prelepoj prirodi i odlicnom drustvu! Mesta kao Vancover uvek me podsete da uzivam u malim stvarima kao sto su svez vazduh i odlican pogled. Rekla bih samo par reci o mestima koje bih preporucila da obidjete, a onda cu vas pustiti da uzivate u slikama.
Stanley park- prvi i najveci park u Vancouveru. Park je velicanstvena zelena oaza usred grada. Velik je oko 400 hektara i mozete uzivati u pogledu na vodu, planine nebo i dobro poznati valobran. Takodje imate staze za trcanje i voznju bicikla mesta sa odlicnom hranom kao i prirodne, kulturne i istorijske znamenitosti.
Capilano suspension bridge- je jedna od najpopularnijih turistickih atrakcija. Ulaz kosta 35$ ali verujte mi vredi obici! Unutra se nalaze 7 visecih mostova! A ukoliko ste vise za extremniju opciju moja preporuka je cliff walk!
Downtown ili ti centar grada odise internacionalnom atmosferom. Ulica robson je jedna od najpopularnijih ulica u centru pogodna za dobar shopping!
Sada vas ostavljam da uzivate u slikama, novi post o mojim putovanjima stize uskoro!




















Нема коментара:

Постави коментар