Don't Stop Believing

Don't Stop Believing

недеља, 3. август 2014.

Fitness Challenge DAN 7. REST DAY

Pozdrav svima! Kako ste proveli današnji dan? Ja sam svoj dan započela pesmom Rihanna & Eminem -  Monster.
Svi koji redovno vežbaju znaju da su 2 ključne stvari za uspeh ishrana i odmor. E pa meni je danas REST DAY i iskoristila sam ga da uživam kraj reke,čitam knjigu i razmišljam tj planiram sledeću nedelju. Tako da sam pored privatnih obaveza napravila i svoj plan vežbanja. To će biti 6 dana cardia (trčanja) u kombinaciji sa Body Balansom (pilates i yoga) + sedmi dan odmor. Samo moram da naglasim da će dan za odmor biti neki od radnih dana zbog privatnih obaveza!
Knjiga koju sam danas počela da čitam je Abrahomovo učenje - traži i dobices! Knjiga je sjajna i uči vas kako da ostvarite svoje želje! Ukoliko ste zainteresovani možete je čitati i u PDF-u.
http://www.ivantic.net/Ostale_knjiige/Trazi_i_dobices.pdf



Današnja ishrana:


 Doručak: protein šejk + banana kc 224kcal










 
Ručak : Balans jogurt + Rice Cakes 596 kcal
* Pošto sam bila ceo dan na plaži ovo mi je bilo najlakse da ponesem.

















Večera: Lagana voćna salata 370kcal



Ukupno: 1190kcal


Voda: 2L






Ja bih želela da naglasim da ovako extremno treniram i brojim kalorije samo 21 dan, za vreme challenge-a. Naravno i kasnije ću voditi računa šta jedem ali ne ovako fanatički i treniraću koliko mi prija. Nemojte se nikada izgladnjivati preterivati sa vežbanjem ,pošto vi niste profesionalci i vaše telo nije naviklo na takav stres. Posledice mogu biti ozbiljne i zato vodite računa i budite umereni. 
PS ja možda neću postići gubitak KG pošto nemam problema ni sa viškom,ali mogu vam reći da se progres na mišićima već vidi!  :)




Facebook: https://www.facebook.com/marijana.hupik
Instagram: http://instagram.com/malahupikova
Mail: majahupik@yahoo.com












Poljubac, Marijana






Нема коментара:

Постави коментар