Don't Stop Believing

Don't Stop Believing

петак, 25. јул 2014.

Fitness challenge! Are you ready? :)

          Pozdrav svima! Vratila sam se sa godišnjeg odmora puna energije i novih ideja! Mnogo sam razmišljala i odlučila da podelim sa vama svoje Fitness navike. Pisaću 21 dan šta jedem , koliko treniram, koje vežbe radim, koliko kalorija unesem - koliko sagorim. Moj cilj je da motivišem one koji još nisu počeli da vežbaju, one koji vežbaju i lako odustanu i osvežim ili inspirišem one koji to redovno rade.
         Fitness izazov počeće od ponedeljka 28.07.2014. 
       Dakle:
  • Pisaću sve obroke u toku dana (ukoliko budete zainteresovani mogu pisati i recepte)
  • Vežbe koje radim i trajanje treninga
  • Broj unetih kalorija
  • Broj kalorija koje sagorim 
        Ja NISAM nutricionista, NISAM fitness instruktor, i ne želim da  pametujem, samo da pomognem i motivišem ljude da žive zdravo i učine nesto dobro za svoje telo i svoj um. Takođe , želim da ovim putem pokažem svim ljudima koji me poznaju moje fitness navike, pošto me često pitaju za savet oko ishrane i vežbanja. Ja sam probala svašta tj testirala sam svoje telo i shvatila šta meni najviše prija, tako da ne mora da znači da će sve ovo i vama da odgovara, ali morate sve probati i pronaći svoj način života!

 Evo par smernica kako će plan da izgleda.
Ishrana: Pre podne do 12h zdravi UH (voće ili žitarice) do kraja dana visoko proteinski obroci. Eat clean and green (bez industrijske i GMO hrane).
Vežbanje: trčanje, vožnja bicikla i grupni treninzi u najboljoj teretani u gradu WORLD CLASS ( pisaću tačno koji).
                                    
           Ja sam spremna, a VI? :)
It's never too late to become what you might have been.

Poljubac, Marijana

Нема коментара:

Постави коментар