Don't Stop Believing

Don't Stop Believing

четвртак, 31. јул 2014.

Fitness Izazov dan 4.

                    Dobar dan svima! Kakav vam je bio dan? Da li ste trenirali i ispunili svoje dnevne obaveze? Moj današnji dan počeo je sa pesmom Avicii - Wake Me Up u 07.00 am.
Danas sam trenirala od 10:00-12:00h, a onda sam imala ceo dan da ispunim današnje obaveze. Moram da naglasim da danas opet eksperimentišem sa ishranom, tako da cu ceo dan jesti PROTEINE. :)
                  
Današnji trening je bio vrlo uspešan! Kao što vidite Cardio : Trčanje na traci 70min , 10km 230m 671kcal
Vežbe: Danas na spravama! Leđa 4x15 , Triceps 4x15 , Grudi 4x15, Biceps 4x15 , Noge , na tri sprave 4x15. I naravno 200 trbušnjaka.
Ukupno sagorelih kalorija - 750





Ishrana:
*Juče sam isplanirala da ću danas jesti ceo dan proteine,tako da sam pripremila 250 grama mesa koje sam podelila u 2 obroka!

Doručak: 100g Pilećeg belog mesa (pečeno je samo na vodi!) + 2 paradajza  231kcal









Ručak: 150g Pilećeg belog mesa + 2 paradajza 312kcal










Večera: Protein šejk dve merice 238kcal









Užina: Sportness proteinska čokoladica.
*Ovu čokoladicu možete kupiti u DM radnjama po vrlo povoljnoj ceni. Jako je dobra kao užina posle treninga. Nutritivna vrednost: Carbs 21g, Fat 5g, Protein 14g. 179kcal
Ukupno kalorija:  960
                                                 Voda: 2L

TOTAL: KCAL 960 CARBS 57g FAT 20g PROTEIN 142g

SUGAR 33g FIBER 8g



Želela bih sa vama da podelim jednu od svojih tajni. Ukoliko idete na neku proslavu i oblačite usku haljinu,a želite da vam stomak bude ravan ceo dan - jedite samo proteine! Pokušajte :)
Moj stomak je danas ravan,a vaš?!












Facebook: https://www.facebook.com/marijana.hupik
Instagram: http://instagram.com/malahupikova
Mail: majahupik@yahoo.com
 

 Poljubac, Marijana



Нема коментара:

Постави коментар