Don't Stop Believing

Don't Stop Believing

среда, 9. јул 2014.

Usudite se! If you're the most excellent person in your neighborhood, find a new neighborhood.

              Već danima slušam ljude oko sebe koliko su nezadovoljni i nesrećni. Kada ispričaju svoju priču ,a ona je uglavnom sa istom poentom, pitam ih "Da li si nešto uradio da promeniš svoj život?" Čudno me pogledaju, kao da se u momentu osveste. I onda počnu sa standardnim izgovorima. I tako sam ja shvatila da ustvari svi igraju na sigurno. I jako se plase da rizikuju. A šta je uopšte u životu sigurno? Ništa! Zašto da dozvolite sebi da postanete deo šablona? Borite se za sebe, zato što to niko neće učiniti za Vas! Niko ne zna šta sve moze učiniti dok ne pokuša. I zapamtite, što više puta padnete bićete uspešniji (naravno ako grešku popravite,a ne ponovite). Ne zadovoljavajte se malim stvarima. Doživljavam da mi ljudi kažu "Ja sam srecan samo da mi je toplo i da imam šta da jedem." Ja se izvinjavam, ali meni su to kereći uslovi. Moj pas samo to zahteva. Problem je što se ljudi zadovoljavaju minimalnim stvarima, a  ne usudjuju se da probaju više zato što se plaše neuspeha i ne usudjuju se! A kako ćete saznati ako ne pokušate?
               Budite vredni i marljivo radite na sebi. Pogledajte samo pauka , on je STRPLJIV, TOLERANTAN I ISTRAJAN dok plete svoju mrežu. Zato je uvek završi do kraja-savršeno.Okružite se ljudima sa pozitivnom energijom, i ljudima koji teze ka istim ciljevima kao i Vi. Dobro razmislite ko su vam prijatelji. I nikada se ne plašite da pokažete svoja najdublja osećanja. Svako životno iskustvo moze da nas blagoslovi nečim što će koristiti razvoju naše duše. To znači da ništa nije pogrešno i da iz lošeg iskustva treba izvući poentu. Na greškama napredujemo.
            Kada kažem da ne treba da se zadovoljavate malim stvarima mislim na to da i kada mislite da ste dostigli svoj maksimum ne treba tu da se zaustavite, zato što uvek može bolje! Zamislite, na primer, da vodeća svetska kompanija "APPLE"  izbaci najbolji telefon u svetu i kaže, to je to, od ovoga zivimo do kraja zivota. Nasmejali ste se, zar ne? Ne, oni se ne zadovoljavaju sa time, već teže ka novim, još boljim stvarima kako bi zadržali status najboljih u svetu. Ako bi ostali na tome, propali bi. Tako morate i vi da razmišljate u svom životu. Usudite se, menjajte se, svaki dan radite na sebi i shvatite da nema granica!


If you're the most excellent person in your neighborhood, find a new neighborhood.
R. Sharma


Poljubac,Marijana

Нема коментара:

Постави коментар