Don't Stop Believing

Don't Stop Believing

четвртак, 3. јул 2014.

Neka se drugi zbog vas dobro osećaju!

          Spoljašnji uspeh počinje iznutra! To je rečenica koju ponovim sebi svaki put kada se loše osećam(a takvih momenata je u poslednjih par meseci baš malo). Zapravo, to što neki ljudi nazivaju Bogom , ja nazivam energijom kojom smo međusobno povezani. Pročistite vašu energiju i misli. Mislite dobro, činite dobro, ponašajte se dobro! Da li se svaki put iznervirate kada odete u poštu da platite račune, pa se šalteruša istrese na vas? Da li ste ikada razmišljali da umesto da se i Vi istresete na nju preokrenete situaciju u svoju korist i istom količinom njene negativne energije uzvratite pozitivnom? Pokušajte! Menjajte sebe i promenićete i ljude oko vas! 
        Poslednjih mesec dana testirala sam ljude oko sebe. Obraćala sam im se sa neverovatnom ljubaznošću. Nisam im dozvolila da njihova negativna energija vlada u prostoriji. Nadjačala sam ih. Bilo je svakakvih reakcija ,ali moram da vam priznam da se potpuno iznenade kada im pristupite tako da se pored vas osećaju lepo! Evo Vam primer - u petak sam imala zakazano pravljenje lične karte. Otišla sam u poštu da uplatim takse i naravno red je bio do samog ulaza. Kada sam shvatila da ću morati da čekam najmanje pola sata (pošto je naravno radio samo jedan šalter) odlučila sam da zamolim ljude da me puste preko reda. Učinila sam to sa tolikom ljubaznošću da su me naravno odmah propustili, a kada sam završila na šalteru nastavila sam da im se zahvaljujem sa rečenicama 'Hvala najlepse' , 'Vrlo ste ljubazni', 'Prijatno',  'Svako dobro'. Ljudi su bili u šoku ,zato što su kanda maniri totalno zaboravljeni ,i nisu doživeli decenijama da im se neko tako obraća! Malo je falilo da se i oni meni počnu zahvaljivati zbog moje prevelike ljubaznosti.
         Zračite pozitivnom energijom i budite uvek nasmejani! Naučite da pokažete zahvalnost i poštovanje prema drugim ljudima pa će vam se tako i vraćati! Neka se ljudi pored vas uvek osećaju lepo i bićete predvodnik! Porodici i prijateljima svaki dan recite koliko ste im zahvalni i recite im koliko ih volite!


Kada ste dobri onda ste mudri!


Poljubac,Marijana

Нема коментара:

Постави коментар