Don't Stop Believing

Don't Stop Believing

петак, 8. август 2014.

Fitness izazov dan 11 + ISPOVEST

Dobar dan svima! Želela bih još jednom da se izvinim svima zbog preskakanja jučerašnjeg posta. Dobila sam vizu za USA, i to je razlog zašto nisam uspela da napišem jučerašnji text. Svakako se radujte, pošto ću vam prenositi svoja prekookeanska iskustva. Od načina života,kulture,tradicije,načina ishrane,fitness-a do mog ličnog života i posla kao AU PAIR. Moja Američka(Kanadsko-Srpska:)  ) porodica je divna i već sada mi je velika podrška.Jako se radujem što ću sve ovo prolaziti baš sa njima! :)
Pesma koja je obeležila moj današnji dan je BEYONCE - RUN THE WORLD

Vežbanje:  cardio 45min pola sata traka i 15 min skije to je oko 400kcal


 Vežbe -  Što se tiče vežbica postaviću vam link za ruke da pogledate.              https://www.youtube.com/watch?v=WC7TKyc-K0U
Čučnjeve i iskorake sam radila sa ruskim zvonom (čučnjeve i sa loptom).
Trbušnjaci: Sve u izdržaju ! Mountain climbers, izdržaji sa strane. I vežbe sa loptom: https://www.youtube.com/watch?v=t9uVwZ3BJpw

Ishrana:

Doručak: banana i šejk 224kcal












Salata sa tunjevinom 300kcal















Večera: Jaja + tikvica + paradajz 300kcal










Užina: Lubenica 500g 150kcal


Ukupno:974kcal
Voda: 2L






ISPOVEST:
Danas mi je stigao rezultat testa intolerancije na hranu. Nije me potreslo kada sam videla koje namirnice ne smem da jedem. Neke od njih uopste ne jedem, neke povremeno,neke sam  svakodnevno jela,ali od danas ih neću jesti više nikada! Kada sam pogledala u svoj rezultat krvne slike videla sam da mi je holesterol na granici (5.55). Posle toga narednih sat vremena nikoga više oko sebe nisam čula, a ni videla. Samo sam razmišljala o tome. Odradila sam trening sa očima punim suza, preispitujući se zašto je to tako. Ok genetika,ne možemo pobeći od toga, ali zašto mi ljudi menjamo sebe samo kada nam se nešto desi?!!
Sada je sve ono što sam čitala i što sam negde već znala postalo istina. Ja od danas menjam način života iz korena. Razmišljam- bolje sprečiti nego lečiti. Sada to nije ništa,ja sam zdrava,ali za 10 godina to može da se pretvori u ozbiljan problem!
Želim da vas nateram da razmislite čime hranite svoju decu? Zasto vaše dete mora da jede čokoladice i pije Kokakolice? Zato što to rade druga deca? Nemojte to dozvoliti, i nemojte vi narušavati zdravlje svog deteta! Industrija je jedan veliki monopol ,čiji je cilj da nam uzimaju novac i da nas pobiju-previše nas je. Ja sam žrtva tog monopola, vi ste žrtva tog monopola, vaša deca su žrtve tog monopola! Mi zapravo ne shvatamo da ni naše telo niti naš um ne  traže tu hranu. Tom hranom se hrane GLJIVICE,BAKTERIJE i PARAZITI koji vremenom, kako se sve više razvijaju, dovode naše telo do bolesti!
Pitala me je prijateljica, a šta da radim kada padnem u krizu za slatkišima? To sam se pitala i ja do danas,ali OD DANAS mi je važniji moj život od sladoleda!
Sve je to takođe usko povezano i sa lekarima i farmacijom! To je mafija koja radi zajedno! Isključivo nas hrane GMO hranom,zatim se razbolite pa idete kod lekara kojem dajete ogromne pare da bi vas izlečili i onda vas šalju u apoteku da kupite lekove koji će vam više odmoći nego pomoći tj prouzrokovaće neku drugu bolest! Začarani krug! Zar ne?!
Ako volite sebe-nemojte se trovati!
Ako volite vašu decu-nemojte ih trovati.
Ako volite život- nemojte posustati!
Do sada sam ljudima koji puše govorila PLAĆATE DA BISTE SE UBIJALI! OD DANAS TO MISLIM I ZA INDUSTRIJSKU HRANU! MI NJIMA PLAĆAMO DA BI NAS UBILI.
Mene je ovo danas motivisalo da živim svaki dan kao da mi je poslednji,da ostvarim svoje snove i svoje želje. Radiću samo ono što me ispunjava i biću pozitivna do kraja života! Moj život su Deca, Sport i Muzika! Ne zanimaju me tuđi komentari niti kritike u vezi mog načina života,jer takvi ljudi mi ni ne trebaju. To su ljudi koji žive po šablonu, koji se boje da rizikuju, koji se plaše nepoznatog, koji igraju na sigurno. Takvi ljudi nikada neće uspeti u životu i uvek će biti negativni i nesrećni! Nemojte sebi to dozvoliti. RIZIKUJTE - USUDITE SE! PROMENITE NAČIN ŽIVOTA! NEKA VAŠ UM BUDE JAČI OD ZLA!
Ja sam jako srećna i zahvalna zapravo što se ovo desilo. Za mene ne postoje loše stvari, samo dobre. Tako da - ovo je ustvari dobro i zahvalna sam što se desilo zato što ću iz korena promeniti svoj način života, biću još srećnija, nasmejanija i zadovoljnija i živeću večno(kroz svoju zaostavštinu)! Moja misija je da pomažem ljudima, inspirišem ih, učim decu da vole muziku i postanu bolji ljudi , pišem blog, a možda jednog dana i knjigu i da na taj način,  kada moje telo umre,moje stvaralaštvo nastavi da živi!
























Facebook profil: https://www.facebook.com/marijana.hupik
Facebook page: https://www.facebook.com/hranafitnessmodarazonoda
Instagram: http://instagram.com/malahupikova
Mail: majahupik@yahoo.com
Poljubac, Marijana :)
 

Нема коментара:

Постави коментар