Don't Stop Believing

Don't Stop Believing

понедељак, 18. август 2014.

Fitness izazov dan 21. Final day

Pozdrav svima! Danas je poslednji dan fitness izazova. Ja nisam trenirala, provela sam ga sa svojim prijateljima. A sto se tice ishrane jela sam ceo dan voce i povrce sirovo. Mnogi su me pitali zasto bas 21 dan? Zato sto je 21 potrebno da vam nova odluka predje u naviku(toliko vremena treba da usvojite promenu). Ovo ne vazi samo za fitness ,vec generalno za sva podrucja u zivotu. Ja sam vec posle 7 dana osetila da sam se vratila u formu. Smrsala sam 1 kg( telo mi je zategnuto i svi misici mi se vide), ali ja opet ponavljam da ja nisam imala ni viska tako da je moj cilj bio da se vratim u formu posle godisnjeg odmora I DA VAS MOTIVISEM! Drago mi je sto su se mnogi od vas javljali i pitali me za savete. Moram da ponovim da ja nisam ni lekar ni nutricionista i da je moj cilj MOTIVACIJA. Nadam se da su se neki od vas poceli da vezbaju,a neki nadogradili svoje znanje pod uticajem mog bloga. Ako se jos niste pokrenuli, nema veze, nikada nije kasno. Nemojte samo da dovedete sebe u situaciju da se pokrenete tek kada vam se nesto desi. Bolje spreciti nego leciti. Morate da znate da nece biti lako i to ne samo fizicki vec i psihicki. Ali zapamtite NEKA VAM UM BUDE JACI OD TELA! NIKADA NE ODUSTAJTE! 20% JE TRENING, 80% JE ISHRANA! MORATE NAUCITI DA VOLITE SEBE I SVOJE TELO! VEZBAJTE UZ OMILJENU MUZIKU! MORATE PITI NAJMANJE 2L VODE DNEVNO! ODLUCITE SE ZA FIZICKU AKTIVNOST KOJA VAM NAJVISE ODGOVARA! INSPIRISITE LJUDE OKO SEBE, BUDITE UVEK POZITIVNI I POMAZITE DRUGIMA! IZAZOVITE SEBE,USUDITE SE!







Facebook profil: https://www.facebook.com/marijana.hupik

Facebook page: https://www.facebook.com/hranafitnessmodarazonoda    

 Instagram: http://instagram.com/malahupikova

 Mail: majahupik@yahoo.com





Poljubac, Marijana :)

Нема коментара:

Постави коментар