Don't Stop Believing

Don't Stop Believing

петак, 29. август 2014.

KAKO DA ODMAH PROMENITE VAŠ ŽIVOT!

Pozdrav svima! U današnjem postu odlučila sam da podelim sa vama kako sam promenila svoj život. Već mesecima me ljudi pitaju kako sam to postigla, pa kada im objasnim, stalno mi govore da napisem blog o tome i da naravno postavim literaturu koju čitam.
Složićete se da svi mi imamo uspone i padove i da se ponekad nije lako izboriti sa tim. Često nam se dešava da kada jedna stvar krene loše, ostale nastave samo da se nižu. Ne brinite se,niste jedini, i ja sam jedna od tih osoba. U ovom postu ću pokušati da vam pomognem da postanete uspešniji, pozitivniji da radite i imate sve što poželite!
Svi moji prijatelji i poznanici znaju da sam ja jedna vedra,nasmejana i pozitivna osoba. Krajem prošle godine desile su mi se katastrofalne stvari kao što je raskid veze od 4 godine, problemi na fakultetu nastavili su da se nižu, posao nisam mogla da nađem (a ne mogu da dozvolim da me mama i tata izdržavaju sa 24 godine), odbijena mi je stipendija iako sam zavrsila sve u roku sa prosekom 9.21... Mislim da vam je ovo dovoljno argumenata da mi se život raspadao. Naravno, u ovoj zemlji vlada kolektivna depresija pa  ljudi koji su me 'tešili' vukli su me samo još više ka dnu. Uprkos tome , ja sam se trudila da sam uvek nasmejana i da od momenta kada izađem iz kuće niko na meni ne može da primeti nezadovoljstvo! Mislim  da je taj mali deo pozitive privukao pravu osobu koja me je inspirisala i pomogla da prevaziđem sve ovo. Bio je to moj dugogodišnji prijatelj Aleksandar M., sa kojim se do tada nisam čula ni videla neko vreme. Kada nas je sudbina spojila počeli smo da pričamo i shvatili da imamo skoro identične probleme, samo je on delovao potpuno isceljeno! Pitala sam ga u čemu je tajna, i naravno dobila sam odgovor i sutra dan gomilu literature popularne psihologije! :) Od tog momenta ja sam druga osoba , i sve što sam želela ja sam postigla! Mi smo se nalazili skoro svaki dan i konstantno pričali o tim temama  razmenjujući isključivo pozitivne misli. Potom je usledila moja aplikacija za Ameriku, gde sam upotrebila sve tehnike koje sam naučila kroz te knjige! I znate šta, sve je prošlo bez problema i moj san se ostvario! Ja sam to toliko želela da sam svaki dan legala i budila se sa mišlju o tome!
Kroz ove knjige:
  •  moje samopouzdanje je toliko poraslo da moja ambicija nema kraja!
  • Naučila sam da budem zahvalna
  • Naučila sam da spoljašnji uspeh počinje iznutra!
  • Univerzum favorizuje hrabre!
  • Čeličnom disciplinom gradim karakter bogat hrabrošću!
  • Dobro organizovano vreme je znak dobro organizovanog uma!
  • Usresredi se na prioritete nauči da kažeš NE!
  • Naučila sam da cenim svoje vreme!
  • Naučila sam da budem uvek ljubazna i da pomažem drugima!
  • Naučila sam da svakodnevna sitna poboljšanja vode do izuzetnih rezultata!
  • NAUČILA SAM DA SE NE BOJIM NEPOZNATOG-TU SE KRIJE USPEH!
  • ENERGIJU usmeravam samo na građenje,ne na rušenje.
  • Najbolji način da se stare navike izbace je da se stvore nove koje će ih zameniti (to je poenta mojih izazova od 21 dan)
  • naučila sam da se izolujem od negativne energije 
Zapamtite : VI STE BIĆA KOJA TEŽE DA SE RAZVIJAJU I NAJSREĆNIJI STE KADA NAPREDUJETE.KADA OSEĆATE DA STAGNIRATE - NISTE BAŠ SREĆNI!

 Evo spisak knjiga koje vam preporučujem i garantujem da će vam promeniti život,ako ih usvojite - naravno! :)

  • Robin Sharma - Kaluđer koji je prodao svoj ferari
  • Robin Sharma -Tajna pisma kaluđera koji je prodao svoj ferari
  • Robin Sharma -Spoznajte svoju sudbinu
  • Robin Sharma -Ko će suze da briše kad te ne bude više
  • Robin Sharma -Vođa bez titule
  • Robin Sharma - Put ka veličanstvenosti 1
  • Robin Sharma -Put ka veličanstvenosti 2
  • Ester i Dzeri Hiks - Traži i dobićeš
  • Ester i Dzeri Hiks - Zadivljujuća moć promišljene namere
  • Ester i Dzeri Hiks - Moć osećanja
  • Ester i Dzeri Hiks - Vrtlog
  • Ester i Dzeri Hiks -Ostvari svoje Zelje
  • Ester i Dzeri Hiks - Zakon privlačenja
  • Ester i Dzeri Hiks - Novac i zakon privlačenja
  • Napoleon Hil - Ključ uspeha
  • Napoleon Hil - Zlatna ptavila
  • Ridiger Shahe -  7 velova istine
  • Wess Roberts-  Tajne pobeđibanja Atile Hunskog
  • Brajan Trejsi i Ron Arden - Moć Šarma
  • Rhonda Byrne - Tajna
  • Sun CU -  Umeće ratovanja
Ima ih još mnogo, ovo će vam biti dosta za početak, a ako neko ima da predloži neku litaruturu slobodno neka ostavi u komentaru!!!

Takođe možete na You Tube-u gledati i motivacione filmove:
  • Erick Thomas
  • Thank God is Monday
  • Dream https://www.youtube.com/watch?v=g-jwWYX7Jlo
  • Its you  https://www.youtube.com/watch?v=qnIx1ktNNGs
  • The Gratness within https://www.youtube.com/watch?v=HiyYEVcU1tI
  • The Secret https://www.youtube.com/watch?v=8Un9NqW_0Hw
Naravno, ima ih još mnogo , kada ukucate bilo koji od ovih izbaciće vam još filmova pa odgledajte! Naravno, ako imate neki da preporučite slobodno napišite u komentaru! :)

Zapamtite -  nemojte osuđivati i graditi stav o nečemu što niste iskusili! Zato svi na čitanje, pa mi javite kako su ove knjige uticale na vas!!




 Facebook profil: https://www.facebook.com/marijana.hupik

Facebook page: https://www.facebook.com/hranafitnessmodarazonoda    

 Instagram: http://instagram.com/malahupikova

 Mail: majahupik@yahoo.com





Poljubac, Marijana :)

Нема коментара:

Постави коментар